Evenementen
09-09-2016
Opening & symposium
- Details...
26-06-2015
Afscheidsreceptie
- Details...
Food Basics opent haar nieuwe pand in Aalden. Echte innovator als het bedrijf is, wil men niet alleen een feestje vieren, maar wordt de kans gegrepen om direct een maatschappelijk debat te organiseren.
Broek & Buuren adviseert en ondersteunt bij de invulling en organisatie en verzorgt het dagvoorzitterschap en mogelijk meer...
Locatie: Aalden (Drenthe)
Voor de collega die met pensioen ging, werd een mooie afscheidsreceptie georganiseerd. Arno van der Heyden fungeerde als presentator en verzorgde tevens diverse korte muzikale conferences, die geheel op de pensionado en het bedrijf waren gemaakt. Een bijzonder cadeau dus!
Locatie: Hotel Boschhuis, Ter Apel (Groningen)
'We hebben ontzettend genoten van het optreden van Arno (van der Heyden, red.) en met ons alle andere aanwezigen. Helaas waren mensen nogal geneigd om er doorheen te praten, omdat ze elkaar zo lang niet gesproken hadden. We vonden dat vervelend voor hem. Maar daar ging Arno goed mee om. Het was een zeer geslaagd optreden!'
Jan en Janny Buining, Food Basics, organisatie
“We kijken positief terug op Civo Excellent. Jullie bijdrage voldeed goed aan de verwachting.
Joekbox zorgde als 'dagverwarming' voor de nodige luchtigheid en speelsheid. Ook waren ze een fijne versterking in het dagvoorzitterschap, doordat zij op ludieke en vrolijke wijze diverse huishoudelijke mededelingen op zich namen. Hun begeleiding in de logistiek, het wegwijzen en mensen op sleeptouw nemen was ook heel fijn.
De afsluiting met Anne Jan Toonstra bracht enerzijds ook die luchtigheid en speelsheid en anderzijds hielp het om focus te krijgen in alles wat er voorbij was gekomen richting het weer huiswaarts gaan.
Alles was heel goed voorbereid, bedankt!”
Cristel Hekkert & Brenda Kroondijk, Civo Zorgopleiders


Foto's: JLF, Hengelo
"Het Stormfestival is prima verlopen. We zijn meer dan tevreden over Arno als presentator en met Pjotr en het live beamen erbij zat er een mooie interactie in de presentatie. Al met al een mooie seizoensopening, bedankt voor jullie bemiddeling en inzet ook!"
Ellis Wassink, Theater De Storm
'We hebben ontzettend genoten van het optreden van Arno (van der Heyden, red.) en met ons alle andere aanwezigen. Helaas waren mensen nogal geneigd om er doorheen te praten, omdat ze elkaar zo lang niet gesproken hadden. We vonden dat vervelend voor hem. Maar daar ging Arno goed mee om. Het was een zeer geslaagd optreden!'
Jan en Janny Buining, Food Basics, organisatie