Tijdens deze feestlijke gebeurtenis verzorgde Anne Jan Toonstra een cabaretvoorstelling met werk op-maat en stukken uit zijn voorstelling 'Noodzakelijk Kwaad'.
"Arno heeft het uitstekend gedaan. Ik heb erg bewondering voor hem. Hij was zo professioneel; ziek zijn en dan dit neerzetten. Niemand heeft iets gemerkt. Hij bracht goed en leuk tempo in de avond en deed de interviews ook op leuke wijze. We hebben alleen maar positieve reacties gehad. Zelfs het filmpje dat wij wilden laten zien had hij in zijn presentatie opgenomen, zodat wij daar niets meer aan hoefden te doen. Erg fijn. We zijn dus zeer tevreden, hij heeft het erg goed ingevuld! Jullie ook erg bedankt voor de prettige samenwerking en begeleiding." Henriëtte Johannes, Gemeente Noordenveld
Presentatie & intermezzo's netwerkbijeenkomst met veel improvisatie
"Arno deed het heel erg goed. Het was een lastig thema, wat nog niet de interesse van de mensen had, dus hij moest veel improviseren. Maar we zijn erg positief, hij deed het prima." Mw. Hoedemaker, Natuur- en Milieufederatie Groningen