Evenementen
Tijdens de receptie voor het 50 jarig jubileum van de praktijk schetste Arno van der Heyden d.m.v. een tweegesprek met eigenaresse en tevens jubilerend tandarts Mw. Lawant een verrassend en mooi beeld van de afgelopen 50 jaar van de praktijk.
Hierbij maakte hij gebruik van de foto's die Pjotr Wiese maakte en met Live Beamen direct - live - op het scherm toverde. Ook bracht Arno enkele liedjes op-maat ten gehore met pianist Bas Mulder.
Locatie: Tandartspraktijk Lawant, Eelderwolde (Groningen)
Cabaret op-maat draagt onder meer bij aan klantenbinding
"Het was een groot succes, het ging heel goed. Men was vol lof over Arno en vond hem heel grappig. Ik vond het een hele fijne samenwerking, de avond was zeer geslaagd. Het is ook goed geweest voor de klantenbinding en het team. En het was enorm gezellig!"
Margit Lawant, eigenaar Tandartspraktijk Lawant
Referenties
Presentatie, Live Beamen en cabaret op-maat meerwaarde voor 'prijzenavond'
"Het ging hartstikke goed en was ontzettend leuk! Het programma liep als een tierelier. Alleen maar lof voor Arno, Pjotr en Bas, ook van mensen die hen nog niet kenden. Het Live Beamen werkte ook weer heel goed. We hebben ons erg goed vermaakt. Deze aanpak is echt een meerwaarde voor zo'n avond. Zo wordt het een levendige avond met ook goede dosis humor, juist ook omdat niet iedereen een even grote bijdrage krijgt. Bedankt weer!"
H. Hoeijenbosch-Ambergen, Marketing & Communicatie Rabobank Emmen-Coevorden
Dagvoorzitter Arno van der Heyden creëert constructieve interactie met zaal
"We zijn erg blij met de bijeenkomst en zeker ook met bijdrage van Arno en Bas en Pjotr. Ik weet dat dat altijd in orde komt, dat is geruststellend. We vinden dat hij het hartstikke goed doet. Er ontstond een goede sfeer en de interactie met de zaal was top."
Maarten Bunnik, Accountmanager Grootzakelijk Rabobank Assen en Noord-Drenthe
Quotes
Cabaret op-maat draagt onder meer bij aan klantenbinding
"Het was een groot succes, het ging heel goed. Men was vol lof over Arno en vond hem heel grappig. Ik vond het een hele fijne samenwerking, de avond was zeer geslaagd. Het is ook goed geweest voor de klantenbinding en het team. En het was enorm gezellig!"
Margit Lawant, eigenaar Tandartspraktijk Lawant
