Evenementen
01-09-2011
Introductieweek
- Details...
"Het was hartstikke leuk en goed. Ik heb alleen maar positieve verhalen teruggekregen van de studenten. Alles is goed verlopen."
Marjan de Haan, Stenden Hogeschool / Introductiecommissie
"We krijgen alleen maar positieve reacties op het programma, in de trant van 'ziet er mooi uit' en 'interessant', tot 'professioneel'.
Alle betrokkenen, ook vanuit de overheid, waren direct akkoord met het resultaat.
Dus missie geslaagd, mede dankzij Arno's meedenken, goede voorbereiding en professionele gespreksleiding en presentatie."
Dhr. J. Sjoerds, Creatief manager Pro-Time/ Productiehuis, NDC Mediagroep
"Het duurde eigenlijk te kort. Het was een erg mooi optreden, iedereen was erg tevreden. Arno is heel prettig om mee samen te werken. We werken graag nog eens met hem samen!"
Geert Boiten, Brass band Constantijn Huygens
"Het was hartstikke leuk en goed. Ik heb alleen maar positieve verhalen teruggekregen van de studenten. Alles is goed verlopen."
Marjan de Haan, Stenden Hogeschool / Introductiecommissie