Ronde Tafel 45 Hoogezand-Sappemeer
Contactpersoon
Evenementen
Ronde tafel 45 organiseerde een feestelijke avond in Cabaret Sauvignon stijl, met een proeverij van wijnen. De verkoop van de wijnen en opbrengst van de veiling van deze avond ging naar het Ronald McDonaldhuis in Groningen.
Arno van der Heyden presenteerde de avond, leidde de proeverij en veiling in goede banen en voegde hier en daar een muzikale noot - passend bij de gelegenheid - er aan toe.
Locatie: Hotel Faber, Hoogezand-Sappemeer (Groningen)
Grote opbrengst goede doel mede dankzij veilingmeester en gastheer Arno van der Heyden
"Het was een geweldige avond! Met een hele mooie opbrengst voor het goede doel, mede dankzij Arno. Arno deed het ontzettend goed. Ook fijn en mooi dat pianist Bas en fotograaf Pjotr mee kwamen. We kregen hele goede reacties van de aanwezigen, dus we zijn blij!"
Erik Dieleman, Ronde Tafel 45 Hoogezand-Sappemeer en organisatie
Referenties
Fotocompilatie met live beelden waardevolle afsluiting congres
"Het congres is in alle opzichten fantastisch goed verlopen. De bezoekers waren onverdeeld positief na afloop. Een afsluiting in de vorm van een fotopresentatie in combinatie met het optreden van een schoolband werkt heel goed. De fotocompilatie gaf een goede indruk van de dag. Een waardevolle afsluiting van een congres en samenwerking met Broek & Buuren Evenementen!"
Roland Baas, Roelof van Echten College (mede organisatie Noorderwijzer)
Dagvoorzitter Arno van der Heyden stelt mensen zeer op hun gemak
“We kijken met veel plezier en genoegen op de Open Raad terug. Arno was daarin heel belangrijk. Hij zorgde voor de dynamische, komische noot. De sfeer was heel goed, mede door hem. Hij was adrem, grappig en goed voorbereid, stelde relevante vragen en betrok iedereen - zowel op de tribune als de raadsleden - er goed bij. Hij weet precies wat er gebeurt, weet er goed op in te springen en creëert een ongedwongen sfeer. Het was volle bak, dat was heel fijn. Alle lof voor Arno! Er werd wel gezegd dat er nog nooit zoveel en hard is gelachen in de raadszaal...”
Roelf Reinders, Communicatieadviseur Griffie gemeenteraad Groningen
"Open Raad verliep uitstekend, Arno deed het goed, zoals ik ook al van hem verwachtte. Arno weet met een kwinkslag de sfeer in een raadsbijeenkomst te houden, de mensen op hun gemak te stellen en zo een prima middag te hosten."
Diederik van der Meide, raadslid Gemeente Groningen
Quotes
Grote opbrengst goede doel mede dankzij veilingmeester en gastheer Arno van der Heyden
"Het was een geweldige avond! Met een hele mooie opbrengst voor het goede doel, mede dankzij Arno. Arno deed het ontzettend goed. Ook fijn en mooi dat pianist Bas en fotograaf Pjotr mee kwamen. We kregen hele goede reacties van de aanwezigen, dus we zijn blij!"
Erik Dieleman, Ronde Tafel 45 Hoogezand-Sappemeer en organisatie
