Het Hogeland College
Contactpersoon
Evenementen
Arno van der Heyden trad op als dagvoorzitter en verzorgde een muzikaal intermezzo op maat tijdens de Millekampconferentie voor personeel van primair en voortgezet onderwijs Lauwers en Eems. Daarbij werd ook Live Beamen door Pjotr Wiese ingezet.
Locatie: Het Hogeland College
Voorzitterschap met flair en charme ingevuld
"We hebben de middag als geweldig ervaren. We zijn uitermate tevreden over de wijze waarop het voorzitterschap door Arno met flair en charme is ingevuld. We hebben zijn bijdrage, als reactie op het verhaal van onze eerste spreker - in ons geval Foppe de Haan - als heel knap, gewaagd en goed in evenwicht ervaren. We hebben ontzettend veel positieve reacties ontvangen van mensen die vooraf afwachtend waren maar bij wie de lachspieren goed zijn aangesproken. De combinatie met het Live Beamen was ontzettend leuk."
Mw. Westra, Lauwers en Eems
Referenties
Cabaret op-maat en Live Beamen doorslaand succes
"Het was buitengewoon genoegelijk, niet in de minste plaats door de bijdrage van Arno en Pjotr. Buitengewoon plezierig. Arno maakt sowieso leuk cabaret en hij had mooi bepaalde voorvallen die we hem verteld hadden er in verwerkt. Leuke liedjes en alles goed aan elkaar gepraat en verbonden. Arno voelde de zaal ook heel goed aan. Het voelde vertrouwd met Arno. Iedereen was erg blij en gaf complimenten. Een doorslaand succes!
De fotografie en het Live Beamen beviel ook heel goed. Er werd veel naar gekeken en Arno haakte er leuk op in. Pjotr was op achtergrond en maakte hele mooie foto's. Het was een leuke aanvulling op het geheel. Was nieuw voor ons en we gaan het zeker onthouden!"
Dagvoorzitter nodig die energiek is en kan enthousiastmeren
"Het is heel goed gegaan. We zijn erg blij en tevreden, we hebben niks te klagen. Met deze brede doelgroep hadden we iemand nodig die energiek is en kan enthousiastmeren. En dat kan Arno. De reacties waren positief."
Sander Berkepas, Natuur & Milieufederatie Groningen
Quotes
Voorzitterschap met flair en charme ingevuld
"We hebben de middag als geweldig ervaren. We zijn uitermate tevreden over de wijze waarop het voorzitterschap door Arno met flair en charme is ingevuld. We hebben zijn bijdrage, als reactie op het verhaal van onze eerste spreker - in ons geval Foppe de Haan - als heel knap, gewaagd en goed in evenwicht ervaren. We hebben ontzettend veel positieve reacties ontvangen van mensen die vooraf afwachtend waren maar bij wie de lachspieren goed zijn aangesproken. De combinatie met het Live Beamen was ontzettend leuk."
Mw. Westra, Lauwers en Eems
