We zetten graag kunst – in de breedste zin van het woord – in op onze bijeenkomsten. Ook delen wij op onze socials regelmatig voorbeelden van hoe kunst ingezet wordt in de zorg en het bedrijfsleven en welke werking het daar heeft. Waarom? Wat kunnen organisaties en teams leren van kunstenaars? Er zijn 3 redenen met 4 waardevolle gevolgen:

Lees meer >>>>

Ruim 60% event-marketeers heeft problemen de 'Return on Investment (ROI)' aan te tonen. Hoe meet jij het succes van jouw evenementen?

Het is een van de grootste uitdagingen: hoe meet je of je evenement zijn doel heeft behaald? En dus of het de investering waard is geweest?
Bij Hanneke's studenten Event Experience (Inholland University of Applied Sciences) hameren docenten continu op het hanteren van uitgebreide ROI's. In de praktijk heeft echter 61% van de B2B marketeers en 70% van de B2C marketeers moeite met de ROI van de inzet van hun experience...

Lees meer >>>>

De vakantie is net als de jaarwisseling vaak een moment voor goede voornemens. Terug van vakantie wordt je echter al snel de sleur van alle dag ingetrokken, met alle bijbehorende overleggen, verplichtingen, meetings en meer. Van sommige samenkomsten – privé of zakelijk – had je al langer het gevoel dat het anders kan. Effectiever. Minder lang. Minder vaak. Energieker.

Ook als je niet de organisator of beslisser bent, is elk moment een goed moment om verandering te proberen te bewerkstelligen. Dus waarom niet gewoon nu?
Een aantal tips om je een duwtje in de rug te geven en het gewoon te proberen:

Lees meer >>>>

Bij een gratis webinar verwachten wij eigenlijk vooral verleid te worden om hierna iets bij ze af te nemen. Maar juist daarom zou je denken dat men een goed visitekaartje wil afgeven. Ons stoten ze echter vaker af...

We kwamen weliswaar voor iets anders, maar kregen deze lessen voor goede (gratis) webinars weer eens bevestigd. Wellicht heb jij er ook wat aan.

Lees meer >>>>

Zo luidde onlangs de titel van een artikel van EvenementOrganiseren. Voorafgegaan door: "Brain food".
Dat de catering goed geregeld moet zijn, omdat men anders de lauwe koffie of de lege maag vooral zal herinneren is bekend. Dat catering een wezenlijke bijdrage kan leveren aan het behalen van je doel(en) voor het evenement, wordt echter snel over het hoofd gezien. We waren dus getriggerd door de kop.

Het artikel noemt 3 voorbeelden van brain food catering, met toelichting van de werking:

Lees meer >>>>

Pagina 2 van 16