Dat zeggen wij niet alleen. Dit concludeert De Wereldgezondheids-organisatie (WHO) uit meer dan 900 onderzoeken.

Waar wij het mede daarom altijd als vorm, onderdeel of ondersteuning van een evenement(-traject) overwegen en het in de zorg meer en meer doelbewust ingezet wordt, doet Nationale-Nederlanden (NN) er alles aan om haar medewerkers deze positieve werking te laten ervaren.
Nee, wij zijn geen klant, geen partner en we zijn ook niet gevraagd reclame voor ze te maken. Geen idee of ze goede dienstverleners zijn. We vonden het gewoon tof te lezen wat ze doen, en deel het in de hoop dat ook andere organisaties er hun voordeel mee zullen doen.

Lees meer >>>>

Geur is een van de meest primitieve vormen van sensatie en is intiem verbonden met emotie en herinnering. Geur beïnvloedt ook de productiviteit.

Lees meer >>>>

We zetten graag kunst – in de breedste zin van het woord – in op onze bijeenkomsten. Ook delen wij op onze socials regelmatig voorbeelden van hoe kunst ingezet wordt in de zorg en het bedrijfsleven en welke werking het daar heeft. Waarom? Wat kunnen organisaties en teams leren van kunstenaars? Er zijn 3 redenen met 4 waardevolle gevolgen:

Lees meer >>>>

Ruim 60% event-marketeers heeft problemen de 'Return on Investment (ROI)' aan te tonen. Hoe meet jij het succes van jouw evenementen?

Het is een van de grootste uitdagingen: hoe meet je of je evenement zijn doel heeft behaald? En dus of het de investering waard is geweest?
Bij Hanneke's studenten Event Experience (Inholland University of Applied Sciences) hameren docenten continu op het hanteren van uitgebreide ROI's. In de praktijk heeft echter 61% van de B2B marketeers en 70% van de B2C marketeers moeite met de ROI van de inzet van hun experience...

Lees meer >>>>

De vakantie is net als de jaarwisseling vaak een moment voor goede voornemens. Terug van vakantie wordt je echter al snel de sleur van alle dag ingetrokken, met alle bijbehorende overleggen, verplichtingen, meetings en meer. Van sommige samenkomsten – privé of zakelijk – had je al langer het gevoel dat het anders kan. Effectiever. Minder lang. Minder vaak. Energieker.

Ook als je niet de organisator of beslisser bent, is elk moment een goed moment om verandering te proberen te bewerkstelligen. Dus waarom niet gewoon nu?
Een aantal tips om je een duwtje in de rug te geven en het gewoon te proberen:

Lees meer >>>>

Pagina 2 van 16