Overig
Evenementen
De Vereniging van Drentse Gemeenten (VDG) organiseert weer haar jaarlijkse congres. Al voor de 6e keer en het 5e jaar op rij verzorgen wij de productie van dit mooie inhoudelijke evenement en ook dikwijls een deel van de (rand)programmering.
Het congres vindt altijd op wisselende locaties in de provincie plaats, het liefst passend bij het thema.
Locatie: De Proef, Frederiksoord (Drenthe)
Al jaren leggen we middels fotograaf Pjotr Wiese de opening van het academisch jaar (en vaak ook de Ceremony of Merits - voorheen Summer Ceremony) vast voor de RUG en creëren we een mooi decor met Live Beamen.
Locatie: Academiegebouw en Martini Kerk, Groningen
Kids First organiseert een mini-symposium voor kinderopvang, onderwijs en gemeentes, en hun samenwerking daarbinnen. Broek & Buuren is gevraagd deze middag in goede banen te leiden en dat zal gebeuren in de persoon van Anne Jan Toonstra. Hij zal als dagvoorzitter en gespreksleider bij de paneldiscussie fungeren.
Locatie: Zalencentrum Old Dutch, De Westereen (Friesland)
Tijdens de officiele en traditionele afsluiting van het Academische jaar - de Ceremony of Merits - van de Rijks Universiteit Groningen (RUG) zorgen wij er al vele jaren voor dat dit wordt vastgelegd.
Naast fotografie zorgen we tijdens de informelere momenten voor een mooi (live) fotodecor dat altijd aanleiding is tot een mooi gesprek tussen de aanwezigen. Fotograaf Pjotr Wiese neemt zoals altijd de uitvoer op zich.
Locatie: Academiegebouw RUG, Groningen
Medisch Centrum Overhees bestaat 40 jaar en dat wordt gevierd met een teamuitje ergens in het land. Broek & Buuren is gevraagd om de dag vorm te geven en te organsieren. Het blijft nog even een verrassing wat we precies gaan doen..!
Referenties
Knappe balans tussen scherp in inhoud en toch luchtigheid op symposium
"Jullie kijken met zo'n frisse blik naar het project en jullie laten de schoonheid zien, zonder dat het het teveel neigt naar ophemelen. Dat past niet bij die nuchtere Grunnegers. Knap om balans te vinden tussen scherp te blijven op de inhoud en het toch luchtig te laten zijn. Fijn! Mooi! Dank!"
Mw. J. Dijkhuis, Dorpencoördinator Gemeente Bedum
"Het ging heel goed en was een hele leuke en ontspannen middag. Erg sfeervol ook, met aantal liedjes waarin Ulrum speciaal ook genoemd werd. Alles wat we gewenst hadden, is langsgekomen. De reacties waren ook erg positief. Het bleef luchtig, waardoor niemand afhaakte. We zijn erg blij, het was een positieve ervaring dus als ons iets gevraagd wordt of we horen iets, dan zullen we jullie zeker aanbevelen!"
Hans van der Heide, Stichting Ulrum 2034
Arno van der Heyden raakt álle aanwezigen met cabaret op-maat
"Het ging hartstikke goed en het was heel leuk. Het publiek was zeer gemêleerd. Niet alleen waren er 3 verschillende gemeentes aanwezig, maar ook nog alle lagen ambtenaren, van Burgemeesters en Wethouders tot aan afvalverwerkers. Vaak is zoiets vooral voor de 'bobo's', maar nu erg leuk dat het voor iedereen heel passend was, het viel bij echt iedereen heel goed in de smaak. De gemeente secretaris begon met een praatje, daar kwam Arno gedurende zijn verhaal steeds op terug en dat vond iedereen heel sterk en verrassend.
Het grappige is dat Arno dingen ziet en uitlicht (mede met de foto's van Pjotr Wiese tijdens het Live Beamen, red.) die wij allemaal eerder heel normaal altijd vinden, geen acht op slaan, maar nu dan ook denken 'wat raar eigenlijk!'. Hij heeft echt de juiste toon aangeslagen. We kregen louter positieve reacties.
We waren ook erg blij met jullie flexibiliteit toen het verzoek gedaan moest worden om de bijeenkomst te verplaatsen. We zijn al met al heel tevreden over jullie bijdrage!"
Annet Oomkens, Gemeente Hoogezand-Sappemeer
